Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Επιστροφές γίνονται δεκτές, κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης στο 2310 570 727 και μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγιστεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία τους, μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν.
Ελαττωματικό Προϊόν
Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, η Sparke αναλαμβάνει πλήρως τη διαδικασία επίλυσης του ελαττωματικού προϊόντος, χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση από εσάς. Σε περίπτωση δυνατότητας επισκευής ή διόρθωσης του ελαττωματικού προϊόντος, η Sparke αναλαμβάνει να το επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το ελαττωματικό μέρος με καινούργιο, το οποίο πληροί ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με το αρχικό. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή ή η επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος, η Sparke αναλαμβάνει να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με καινούργιο, όμοιο ή, σε περίπτωση έλλειψης, με αντίστοιχο, που να πληροί ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με την αρχική επιλογή, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση από εσάς. Το ελαττωματικό προϊόν πρέπει υποχρεωτικά να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, χωρίς αυτή να έχει παραποιηθεί ή καταστραφεί, μαζί με όλα τα παρελκόμενα που το συνοδεύουν.
Λανθασμένη αποστολή προϊόντος
Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής, η Sparke αναλαμβάνει την πλήρη αντικατάσταση του προϊόντος με αυτό που έχει καταγραφεί στην παραγγελία, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση από την πλευρά του αγοραστή. Σ' αυτή την περίπτωση, η εταιρεία οφείλει να αντικαταστήσει το λανθασμένο προϊόν και να παραλάβει πίσω το λάθος προϊόν. Όλες οι αποστολές αλλαγών πραγματοποιούνται μέσα σε 2-10 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του ελαττωματικού ή λάθος προϊόντος, αφού έχει πιστοποιηθεί ότι δεν έχει παραποιηθεί η αρχική του συσκευασία ή οτιδήποτε άλλο περιλαμβάνεται σ' αυτή.
Μερική ή ολική καταστροφή προϊόντος κατά την παράδοση
Σε περίπτωση χτυπημένου ή σπασμένου προϊόντος κατά την παραλαβή του, η Sparke αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση του προϊόντος, με καινούργιο, όμοιο με αυτό που αναγράφεται στην αρχική παραγγελία, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση από εσάς. Βασική προϋπόθεση της αντικατάστασης σε περίπτωση σπασμένου ή χτυπημένου προϊόντος είναι να έχει προηγηθεί έλεγχος κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, παρουσία του μεταφορέα, και να μην έχει υπογραφεί το αποδεικτικό παραλαβής που συνοδεύει τα προϊόντα. Μετά την υπογραφή, η ευθύνη για την καλή κατάσταση των εμπορευμάτων μεταφέρεται από την Sparke και την εταιρεία μεταφορών σε εσάς και την ευθύνη για την αντικατάσταση του προϊόντος ή μέρος αυτού, βαρύνει αποκλειστικά τον αγοραστή.